مزایا و معایب پست مهمان در طراحی سایت
طراحی وب سایت
طراحی وب سایت - طراحی سایت

همانطور که می دانید پست مهمان پستی است که توسط بازدیدکنندگان وب سایت ایجاد می شود و معمولا کسانی که پست مهمان ارسال می کنند اهدافی دارند که از جمله ی آن معرفی خود و سایتشان می باشد.در این جا می خواهیم شما را با مزایا و معایب پست مهمان در طراحی سایت آشنا کنیم.

برای اینکه بتوانید برای سایت پست مهمان ارسال کنید ابتدا باید در سایت عضو شوید و پس از عضویت با رفتن به بخش مربوطه مطلب خود را بنویسیدو برای بازبینی برای مدیر سایت ارسال کنید.
مزایای پست مهمان:
√ استفاده از پست مهمان به مدیر سایت امکان استراحت می دهد همچنین مدیرسایت می تواند با درنظرگرفتن روز خاصی پست های مهمان را در سایت قرار دهد.
√ پست های مهمان می تواند در زمینه های مختلفی باشد که مدیر سایت نسبت به آن اطلاعات کافی نداشته باشد بنابراین یک پست مهمان می تواند باعث ایجاد نظرات و ایده های جدید و مختلف که مدیرسایت تصور آن را نمیکرد گردد.
√ معمولا مدیران سایت برای جذب خوانندگان به سایت از پست مهمان استفاده می کنند و اینگونه پست ها را شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.پس در نتیجه برای جذب مخاطبان بیشتر نباید از پست مهمان با محتوای ضعیف استفاده کرد.
معایب پست مهمان:
√ از آنجاییکه پست مهمان توسط سایر افرادی غیر از مدیر سایت نوشته می شود ممکن است استاندارهای لازم را نداشته باشد و یا ممکن است اعتبار وب شما را به چالش ببرد.
√ ممکن است موجب تحمیل شدن مجازات های گوگل شود ،پست های بازاریابی طولانی و یا پست مهمان مخالف کلمات کلیدی غنی باعث کاهش ارزش لینکها و سایتها میشود که متاسفانه این موضوع مشکل اصلی اکثر سایت ها میباشد.همچنین باید در رابطه با پست های مهمان که به صورت صدا و اسپم از طرف سازمان های بزرگ هستند احتیاط کنید.
√ ممکن است پست ارسالی توسط مهمان زمان زیادی را جهت ویرایش نوشته لازم داشته باشد و از این جهت وقت زیادی لازم داشته باشد.

شما می توانید برای سنجش کیفیت پست ها،آنها را ویرایش کرده و با ایجاد اصلاحاتی آنها را در سایت خود منتشر کنید،همچنین استفاده از دستورالعمل پست مهمان این اطمینان را به شما می دهد که پست هایی را که دریافت می کنید در همان قالب موردنظرتان است.

منبع : طراحی سایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 10 آبان 1392برچسب:, توسط الناز |